Maali pealkiri viitab laual olevale veinile, mida veinigurmaan Subbi kõrgelt hindas. Ka teised objektid viitavad mõnele Subbi jaoks väga olulisele teemale. Nii näiteks tunneme kahes laual lebavas raamatus ära Evi Pihlaku Konrad Mägi monograafia ning Voldemar Vaga „Üldise kunstiajaloo“. Mägi oli Subbi paleus, kelle värvikasutust ta väga imetles ning kelle kohta on öelnud, et Mägi laadis ei soovinud ta maalida, kuna Mägi tegi seda niivõrd täiuslikult, et tema tasemel luua ei ole võimalik. Vaga teos võib viidata aga Subbi Prantsusmaa ning prantsuse kunsti lembusele, kuna Vaga tõstis esile just impressionismi mõjusid maalikunsti arengutele, mis olid ka Subbi jaoks olulised. Samuti näeme laua taga juba tuttavat Viini tooli seljatuge ja vanamoelist küünlajalga, viitamas tagasi aegadele, mil masstoodangu asemel olid meie ümber unikaalsemad objektid. Nii võib näha selles natüürmordis ka midagi olavmaranlikku: peaaegu kõik siin viitab mitte maali valmimisaastale, vaid olnule.