Sarnaselt viis aastat varem valminud maalile „Umbes 50 meetrit üle merepinna“ näeme ka siin selili lebavat akti ning samamoodi on ta vaataja eest oma näo varjanud. Ometi on kogu maali üldtoon palju heledam ja optimistlikum kui selle eelkäijal ning täienisti abstraktse kompositsiooni asemel on Subbi eelistanud maalida realistliku taeva. Seal sõudvad pilved, kaugusesse avanev ühtlane päikesevalguses lebav anonüümne maastik ning ka pealkiri viitavad romantilistele ja elujaatavatele assotsiatsioonidele. Akti keha all oleva valge linaga naaseb Subbi mõneti oma loomingu algusaastatesse, mil ta korduvalt kujutas valgest tekstiilist riideeset (vt nt ka „Akt valgel riidel“). Samasugune rändmotiiv on ka värviliste peenikeste joontega tõmmatud rist (vrdl nt „Piazza del Pozzo“). Kompositsiooniliselt torkab silma maali pinna jaotamine kolmeks horisontaalseks vööks: esmalt realistlik taevas, siis poolabstraktne maastik ning seejärel täienisti abstraktne värvitsoon, kuhu samas on langemas akti tekitatud vari, hägustades nõnda reaalsuse ja abstraktsuse piirjooni.