Jaan Grünberg elas Pariisis kokku üheksa aastat. Käesolev monotüüpia on valminud tema teise Pariisi-perioodi viimastel kuudel − Teise maailmasõja puhkedes 1939. aasta sügisel pidi ta Prantsusmaalt lahkuma. Ilmselt on tegu kevadise vaatega, kuid värvide heledus ja õhurikkus oli muutunud Pariisi galeriides väga populaarse Jaan Grünbergi loomingus sel ajal tavaliseks ega pruugi olla tingitud ainult soovist tabada kevadine atmosfäär. Nagu paljude teiste kunstnike Pariisi vaadetel, nii proovib ka siin autor tabada linna, mis oleks justkui aegumatu: romantiline ning moodsusest puutumatu oaas, nostalgiline juba oma sünnihetkel. Monotüüpia − tehnika, kus kujutis maalitakse klaasile, plastikule või metallplaadile ning tehakse seejärel üksainuke tõmmis − oli Grünbergi jaoks tuttav, ta oli selles silmapaistvalt meisterlik, kuigi teadaolevalt retušeeris ta vahel kujutisi ka pärast tõmmise tegemist. 1939. aasta alguses esines Grünberg oma monotüüpiatega isegi Johannesburgis, väidetavalt suure eduga. Pariisist lahkudes oli Grünberg sunnitud kõik maalid maha jätma, seetõttu on käesolevgi töö jõudnud Eestisse Prantsusmaalt ning seda alles mõni aasta tagasi.